Spoštovani kupci,
spodaj najdete odgovore na nekaj najpogostejših vprašanj.
V kolikor vašega vprašanja ni med navedenimi, nas lahko kontaktirate na elektronski naslov: webshop@wuerth.si.
1. Kakšni načini plačila obstajajo?
Zaenkrat je možno le plačilo po že ustaljenem načinu - nakazilo na bančni račun prodajalca odprt pri:
UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d. IBAN: SI56 2900 0005 5643 616
2. Ali lahko spremenim dostavni naslov naročila?
Dostavni naslov je nastavljen avtomatsko (naslov, ki pripada davčni številki določenega podjetja). Če želite imeti pri zaključku naročila možnost izbire drugega naslova, vam ga mora naša notranja služba najprej dodati v sistem. Za to nam pišite na webshop@wuerth.si . Navedite davčno številko ali naziv podjetja in željen dodaten dostavni naslov.
3. Naročil sem napačen artikel. Ali lahko naročilo storniram?
V tem primeru nas je potrebno kontaktirati v roku 30 minut po oddaji naročila preko elektronskega sporočila in navesti vaše podatke ter številko naročila.
4. Kaj lahko naredim v primeru dostavljenega poškodovanega paketa?
V tem primeru poslikajte v kakšnem stanju ste dobili artikle in nam na elektronsko pošto webshop@wuerth.si pošljite slike ter številko naročila. Nato vas bo kontaktirala naša služba za reševanje reklamacij.
5. Ali je možna tudi dostava izven Slovenije?
Zaenkrat dostava izven Slovenije ni možna.
6. Pozabil sem geslo za prijavo? Kaj lahko naredim?
Vse kar morate storiti je, da na vpisni strani kliknete na gumb "Ste pozabili geslo?". Sistem vas nato sam vodi do povrnitve izgubljenega gesla.
7. Kje lahko najdem pogoje poslovanja?
Vse informacije, splošni pogoji in pogoji prodaje preko internetne trgovine so objavljeni na naši spletni strani www.wuerth.si